Intelegem perfect importanta participarii la intalnirile profesionale, indiferent de domeniul de activitate si suntem pregatiti sa iti oferim o gama larga de servicii pentru organizarea sau pentru deplasarea la un astfel de eveniment.
In functie de complexitatea evenimentului organizat, selectam profesionisti din diversele departamente Travis (ticketing, rezervari hoteliere, transport, ghizi etc) care, impreuna cu managerul de eveniment, formeaza o „echipa de proiect” dedicata evenimentului tau. Astfel, vei beneficia de solutii profesionale, personalizate pentru calatoria sau pentru evenimentul tau.
Credem intr-o colaborare de lunga durata cu clientii nostri si de aceea principala noastra motivatie este succesul evenimentului pe care il organizezi.
Avem expertiza si parteneri pentru a putea planifica si organiza evenimente corporate in diverse locatii din Romania si din strainatate si iti putem oferi un pachet complex de servicii:
• gasim locatia potrivita evenimentului, in functie de cerintele tale
• negociem tarifele si rezervam salile pentru desfasurarea evenimentului
• rezervam si emitem biletele de avion
• negociem tarifele si rezervam camerele de hotel
• receptionam si procesam inregistrarea participantilor
• promovam evenimentul prin site dedicat si materiale promotionale
• asiguram logistica necesara evenimentului
• asiguram personal buna desfasurare a evenimentului
• responsabil eveniment vorbitor de limbi straine prezent la fata locului
• intampinam participantii la aeroport
• asiguram transferul participantilor la locatia evenimentului
• organizam evenimentele sociale
• asiguram serviciile de masa/catering
• organizam excursii pre-/post- eveniment pentru participanti
• la finalul evenimentului iti prezentam un raport detaliat al costurilor
departament specializat care iti pune la dispozitie oferte personalizate, tarife negociate, echipa dedicata pentru eveniment, disponibilitate 24/7 pe perioada evenimentului, furniziori de servicii verificati, facturare preferentiala, facilitati de plata si decontare.
• Iasi, 1 - 5 septembrie 2015
• client: Asociatia Nationala a Functionarilor in Stare Civila
• nr. participanti la eveniment: 70 pers.
• servicii: transport, cazare, masa/catering, sala de conferinte, program social
• Bucuresti, 10 - 12 iunie 2015
• client: Universitatea Tehnica "Gh. Asachi" Iasi, Facultatea de Textile-Pielarie si Management Industrial
• nr. participanti la eveniment: 200 pers.
• servicii: site eveniment, sistem de inregistare si plata online, transport, cazare, masa/catering, sali de conferinte, program social
• testimonial AUTEX 2015
• Iasi, 7 - 11 mai 2015
• client: Academia Romana
• nr. participanti la eveniment: 200 pers.
• servicii: transport, cazare, masa/catering, sala de conferinte, program social
• Iasi, 1 - 5 octombrie 2014
• client: Muzeul Literaturii Romane Iasi
• nr. participanti la eveniment: 10000 pers.
• servicii: bilete de avion, transferuri aeroport, transport autocare, cazare, masa/catering, sali evenimente, logistica, suport tehnic
• Viena, 22-24 septembrie 2014
• client: Asociatia Pentru Economia Cunoasterii
• nr. participanti la eveniment: 35 pers.
• servicii: bilete de avion, transferuri locale, cazare
Iasi, 3-6 septembrie 2014
client: ANFSCR Romania
nr. participanti: 80 pers.
servicii: cazare, masa, sali de conferinte, cina festiva, excursii, logistica, suport tehnic
• Poiana Brasov, 4-6 septembrie 2014
• client: Universitatea Teh. "Gh. Asachi" Iasi
• nr. participanti: 130 pers.
• servicii: bilete de avion, transferuri aeroport, cazare, masa, sali de conferinte, cina festiva, excursii, logistica, suport tehnic, site
• testimonial CORTEP 2014
• Editia a XXI-a, Iasi, 27-30 iulie 2014
• client: Universitatea "A.I. Cuza" Iasi
• nr. participanti la eveniment: 50 pers.
• servicii: bilete de avion, transferuri aeroport, transport autocare, cazare, masa/catering, sali evenimente, logistica, suport tehnic, excursii, site
• testimonial ICCS 2014
• Iasi, 15-19 iulie 2014
• client: Transelectrica SA, Teletrans SA, Smart SA
• nr. participanti la eveniment: 170 pers.
• servicii: transport autocar, cazare, masa/catering, cina festiva, sali evenimente, logistica, suport tehnic, materiale de promovare, tur de oras
• Tel Aviv, 9-12 iunie 2014
• client: Asociatia Pentru Economia Cunoasterii
• nr. participanti la eveniment: 50 pers.
• servicii: bilete de avion, transferuri locale, cazare, masa/catering, tururi locale
• Iasi, 23-27 octombrie 2013
• client: Muzeul Literaturii Romane Iasi
• nr. participanti la eveniment: 10000 pers.
• servicii: bilete de avion, transferuri aeroport, transport autocare, cazare, masa/catering, sali evenimente, logistica, suport tehnic
• Editia a XXI-a, Iasi - 13 mai 2013
• client: Uniunea Teatrala din Romania – UNITER
• nr. participanti la eveniment: 700 pers.
• servicii: bilete de avion, transferuri aeroport, cazare, masa, sali evenimente, logistica, suport tehnic
• testimonial Galele UNITER 2013
• Sinaia, 6-8 septembrie 2012
• client: Universitatea Teh. "Gh. Asachi" Iasi
• nr. participanti: 140 pers.
• servicii: bilete de avion, transferuri aeroport, cazare, masa, sali de conferinte, cina festiva, excursii, logistica, suport tehnic
Activitatile de tip "incentive" sunt un mijloc eficient de motivare si recompensare atat a angajatilor, cat si a partenerilor. Acestea pot avea mai multe forme:
Putem oferi servicii personalizate de: transport, cazare, masa, seri festive, invitarea unor artisti preferati, procurarea de bilete la evenimente speciale (spectacole, competitii sportive etc.)
Pot fi personalizate sau selectate din oferta standard de turism a agentiei noastre: circuite, sejururi, city break, croaziere, week-end la munte/mare etc.
Acesta este un cupon cu valoare de 50, 100 sau 200 EUR care poate fi oferit cadou, urmand ca cel care il primeste sa-l foloseasca pentru cumpararea oricarui serviciu din oferta Travis Tourism. Cele 3 valori pot fi combinate dupa preferinta sau putem oferi voucere cu orice valoare dorita. Poti darui Voucherul de vacanta cadou Travis de ziua de nastere, petrecere de Craciun, Anul Nou, 1 si 8 Martie, Paste, casatorie sau cu orice ocazie importanta pentru organizatia ta. Oricare dintre acestea poate fi un bun pretext pentru un astfel de cadou.
departament specializat care iti pune la dispozitie oferte personalizate, tarife negociate, echipa dedicata pentru eveniment, disponibilitate 24/7 pe perioada evenimentului, furniziori de servicii verificati, facturare preferentiala, facilitati de plata si decontare.
• client: casa de avocatura Bucuresti
• nr. participanti: 48 pers.
• servicii: cazare, masa, cina festiva, servicii SPA
• client: MIND Software
• nr. participanti: 300 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, cina festiva
• client: ELSACO
• nr. participanti: 280 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, cina festiva, concert privat
• client: casa de avocatura din Bucuresti
• nr. participanti: grupuri de 45 - 60 pers.
• servicii: bilete de avion, transfer aeroport, cazare, masa, tur de oras, seri festive, bilete pentru spectacole
• client: companie din domeniul farmaceutic
• nr. participanti: 35 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, degustare de vinuri, cina festiva, tur de oras
Stim ca succesul unei organizatii depinde de modul in care membrii acesteia colaboreaza. Pentru atingerea obiectivelor corporatiei tale, este necesar ca fiecare individ al echipei, indiferent de valoarea personala, sa invete sa lucreze in echipa. Activitatile de team building consolideaza cooperarea dintre indivizi, aducand in final importante beneficii organizatiei.
In functie de solicitari si obiectivele stabilite, iti putem oferi o gama larga de servicii pentru organizarea unui astfel de eveniment:
• propunem conceptul team building-ului si gasim trainerul potrivit
• gasim locatia potrivita evenimentului, in functie de cerinte
• negociem tarifele si rezervam spatiile pentru desfasurarea team building-ului
• negociem tarifele si rezervam camerele de hotel
• asiguram transferul participantilor la locul desfasurarii
• asiguram logistica necesara team building-ului
• asiguram personalul necesar pentru buna desfasurare a evenimentului
• organizam evenimentele sociale
• asiguram serviciile de masa/catering
• la finalul evenimentului iti prezentam un raport detaliat al costurilor
Putem organiza tururi si evenimente personalizate de sofat in grup in Romania. In functie de solicitarile tale, combinam drumurile atractive si masinile noastre Premium cu activitati si obiective turistice populare in randul turistilor nostri.
Oferim o gama diversa de evenimente „Drive & Fun”, in functie de nevoile grupului sau motivatia si bugetul companiei tale. Acestea pot fi organizate ca un pachet all-inclusive care cuprinde planificarea evenimentului, masinile, hotelurile si echipa de asistenta sau pur si simplu ca o experienta de conducere auto de o zi cu masini si ghizi, ca parte a unui eveniment mai amplu.
departament specializat care iti pune la dispozitie oferte personalizate, tarife negociate, echipa dedicata pentru eveniment, disponibilitate 24/7 pe perioada evenimentului, furniziori de servicii verificati, facturare preferentiala, facilitati de plata si decontare.
• client: Fundatia "Alaturi de Voi" Romania
• nr. participanti: 70 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, sali pentru activitati, program social
• client: RedBull Romania
• nr. participanti: 85 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, program social, activitati
• client: VS Communication
• nr. participanti: 100 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, activitati
• client: Fundatia "Alaturi de Voi" Romania
• nr. participanti: 75 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, seara festiva, spatii pentru activitati
• client: FAN Courier
• nr. participanti: 40 pers.
• servicii: cazare, masa, spatii pentru activitati
• client: Continental
• nr. participanti: grupuri de 20 - 45 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, spatii pentru activitati
• client: Brikston
• nr. participanti: 50 pers.
• servicii: transport, cazare, masa, cina festiva
enjoy new destinations!
Vacante relaxante in destinatii interesante create
de consultanti de turism cu experienta. enjoy success!
Calatorii si evenimente corporate
organizate de profesionisti. enjoy our cars!
De la Mini simpatice, la
Premium serioase. |