Agentia Travis Tourism are statut de agent de vanzari bilete de avion pentru toate companiile aeriene care opereaza in Romania si nu numai. Beneficiind de acreditarea IATA (International Air Transport Association), de statutul de Austrian Travel Partner, de atuurile sistemului profesional de rezervari on-line Amadeus, de tarife confidentiale si de o bogata experienta, agentii nostri de ticketing iti garanteaza accesul la varianta optima de zbor pentru orice destinatie din intreaga lume.
Rezervarile sunt gratuite, biletele se elibereaza pe loc in agentie sau pot fi transmise prin e-mail direct la adresa solicitata, iar pentru grupuri, tineri, varstnici si clientii fideli putem oferi reduceri sau tarife/conditii speciale, in functie de compania aeriana si de destinatie.
Informatii in timp real despre destinatii si tarife poti obtine direct din sistemul nostru de rezervari online bilete de avion din aceasta pagina. Daca informtiile obtinute nu te multumesc, trimite-ne un email, completeaza formularul online sau suna-ne pentru a intra in direct cu unul din agentii Departamentului de Ticketing Aerian. Imediat dupa stabilirea detaliilor calatoriei si modului de efectaure a platii (numerar, carte de credit, ordin de plata), biletul tau de avion poate fi transmis prin e-mail la adresa mentionata. Astfel, iti poti face toate aranjamentele de calatorie fara a te mai deplasa pana la unul din birourile nostru.
Consideram ca ar fi util sa cunosti cateva conditii si reglementari generale ale companiilor aeriene clasice:
• reducerile oferite, in general, de companiile aeriene, pe categorii de varsta sunt:
- infanti (copii sub 2 ani): 90% reducere din tariful de adult
- copii (intre 2 si 12 ani neimpliniti): 33% reducere din tariful de adult
- tineri (intre 12 si 25 ani neimplinit): 10% reducere din tariful de adult, sau pot exista tarife speciale pentru bilete cu valabilitate mare (6 luni sau 1 an)
• prezentarea la aeroport pentru inregistrare se face cu cca. 1,5-2 ore inainte de ora stabilita pentru decolare;
• limitarea bagajului se face astfel:
- dimensiuni: suma totala (lungime + latime + inaltime) este de: max. 158 cm pentru bagaj de cala si max. 115 cm pentru bagaj de mana;
- greutate:
> bagaj de cala: 1 piesa de max. 23 Kg (pt. al doilea bagaj de max. 23 Kg se plateste o taxa);
> bagaj de mana: 1 piesa de 8-10 Kg;
• exista o serie de articole considerate primejdioase, care din motive de siguranta, nu pot fi transportate in bagajul pasagerilor (detalii gasiti in anexa biletului de avion);
• este indicat sa se reconfirme zborul de intoarcere cu cel putin 72 de ore inainte de ora plecarii;
• este indicat sa ceri informatii despre programul de fidelizare al companiei aeriene cu care calatoresti pentru a putea beneficia de avantajele oferite membrilor;
• pasagerii cu probleme medicale si pasagerele insarcinate (in mai mult de 7 luni) vor putea calatori numai cu acordul scris al medicului, obtinut cu maxim 7 zile inaintea datei zborului;
• animalele domestice de companie sunt acceptate la bord numai cu rezervare confirmata si numai cu model aprobat de cusca;
• este indicat sa respecti recomandarile personalului de insotire la bord.
Pentru informatii suplimentare privind conditiile contractuale IATA si alte notificari importante click AICI.
Dupa emiterea biletului de calatorie, toata responsabilitatea privind efectuarea calatoriei revine companiei aeriene.
Verifica situatia curselor aeriene in timp real. Poti selecta optiunea verificarii zborului dupa numarul cursei sau a tuturor zborurilor pentru un aeroport de decolare sau destinatie.
NB: Serviciul este gratuit si are un caracter pur informativ. Nu ne asumam responsabilitatea pentru acuratetea datelor prezentate. Pentru informatii verificate si confirmate, te rugam sa contactezi unul din agentii de ticketing Travis.
Recuperare compensatii financiare de pana la 600 EUR/persoana
Am creat parteneriatul Travis Flight Refund pentru ca tu sa poti beneficia de asistenta juridica internationala in raport cu operatorii de transport aerian care efectueaza zboruri in Uniunea Europeana. Conform legislatiei europene (Regulamentul CE nr. 261/2004), in anumite conditii, pasagerii companiilor aeriene au dreptul la o despagubire de pana la 600 EUR. Aceasta regula se aplica tuturor companiilor aeriene (clasic, low-cost, charter) si tipurilor de zbor (regulat, charter), tuturor pasagerilor (adulti, copii, infanti), indiferent de tipul si de tariful biletului si clasa de confort (Economy, Premium, Business).
In ce situatii poti beneficia de asistenta Flight Refund pentru a obtine compensatii financiare:
In cazul in care zborul tau a avut o intarziere mai mare de 3 ore, conform reglementarii EC 261/2004, ai dreptul la o despagubire, raportata la distanta rutei de zbor:
• zbor sub 1500 Km: compensatia este de 250 EUR/pers.
• zbor între1500 și 3500 Km: compensatia este de 400 EUR/pers.
• zbor peste 3500 Km: compensatia este de 600 EUR/pers.
Companiile aeriene sunt obligate sa plateasca despagubiri doar in cazul tulburarilor survenite in operarea sistemelor proprii.
Exista si situatii exceptionale, de forta majora (ex: conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice etc.) sau factori externi (ex: aglomerarea aeroporturilor de plecare/sosire) care pot afecta/prelungi durata zborului. Aceste cazuri nu mai apartin de jurisdictia companiilor aeriene si pentru acestea nu-si asuma raspunderea, deci nu poti solicita compensatii financiare.
In cazul in care zborul tau a fost anulat, ai putea avea dreptul la o despagubire de max. 600 EUR, in functie de lungimea zborului (vezi “Zbor intarziat”) si de momentul informarii pasagerilor despre anularea acestuia (peste 14 zile, 14-7 zile sau sub 7 zile inainte de ora zborului).
Daca operatorul aerian iti ofera o solutie alternativa de zbor (redirectionare, modificare data etc.) pe care o accepti (uneori chiar printr-o declaratie semnata), e posibil sa nu mai fii eligibil pentru a primi compensatii financiare.
In cazul in care un zbor este anulat din vina companiei aeriene (numar prea mic de pasageri, probleme interne de organizare a activitatilor, defectiuni tehnice ce puteau fi solutionate prin lucrarile de intretinere periodice etc.) si pasagerii nu ajung la destinatie cu ajutorul curselor alternative oferite, acestia pot depune cerere pentru despagubire.
Daca evenimentul extern care a cauzat anularea zborului nu s-ar fi putut evita in ciuda tuturor eforturilor depuse de catre compania aeriana, este considerat caz de forta majora si nu se ofera despagubire. Cazuri de forta majora reprezinta conditiile meteorologice care pericliteaza siguranta zborului, defectiunile tehnice neasteptate, grevele, starea de razboi sau actiunile teroriste, perturbarile in traficul aeroporturilor sau inchiderea acestora.
In cazul in care o companie aeriana iti refuza imbarcarea, impotriva vointei tale si in conditiile in care ai respectat toate obligatiile (prezentare la timp, documente de calatorie valabile, bagaje cu dimensiuni si greutate corespunzatoare etc.), ai dreptul la o compensatie de pana la 600 EUR si la redirectionare pe alt zbor.
Imbarcarea iti poate fi refuzata din cauza suprarezervarii (“overbooking”) zborului de catre compania aeriana, adica prin vanzarea unui numar mai mare de bilete decat capacitatea avionului. Aceasta este o practica reglementata legal, pentru a compensa situatiile in care unii pasageri nu se prezinta la imbarcare (“no-show”).
✔ economisesti bani, timp si energie;
✔ nu ai nici un stres si nici un risc, doar beneficii;
✔ ai sanse mari de reusita: rata de succes Flight Refund este de 98%;
✔ colaborare cu experti judiciari cu experienta internationala in recuperarea creantelor din intreaga Uniune Europeana;
✔ procedura gratuita, simpla si rapida de inregistrare online a cazului;
✔ toate cheltuielile juridice sunt suportate de Flight Refund;
✔ platesti comision de 30% din valoarea compensatiei, doar in caz de reusita.
(1) Compania aeriana anuleaza zborul tau, intarzie sau iti refuza imbarcarea;
(2) Tu inregistrezi online cazul in sistemul Flight Refund;
(3) Flight Refund iti analizeaza cazul, apoil il valideaza si estimeaza valoarea compensatie financiare care ar putea fi obtinuta de la compania aeriana;
(4) Flight Refund transmite companiei aeriane solicitarea ta conform procedurii legale si tine corespondenta pana la finalizarea cazului;
(5) Flight Refund recupereaza, in numele tau, compensatia finaciara de la compania aeriana;
(6) Tu incasezi de la Flight Refund compensatia financiara conform contractului de asistenta juridica.
enjoy new destinations!
Vacante relaxante in destinatii interesante create
de consultanti de turism cu experienta. enjoy success!
Calatorii si evenimente corporate
organizate de profesionisti. enjoy our cars!
De la Mini simpatice, la
Premium serioase. |